Koszulka damska zakręcona rowerzystka z imieniem

65,00 

Opis

Koszulka damska zakręcona rowerzystka z imieniem

Oglądają Państwo biała koszulkę damską dla rowerzystki z nadrukiem Roweru z napisem Zakręcona Rowerzystka Barbara. Koszulka damska zakręcona rowerzystka Barbara to wspaniały prezent dla koleżanki, siostry, matki, synowej która uwielbia jazdę na rowerze.

Koszulka jest dostępna w rozmiarach od XS-XL.

Skład: 100% bawełny

Historia koszulki

Pierwsze koszulki zaczęły pojawiać się w amerykańskiej armii. Miały wszyte prosto po bo bokach rękawy i wyglądały jak litera T, stąd jej nazwa T-shirt. Jako pierwsi założyli ją marynarze w amerykańskiej marynarce wojennej, co przełożyło się na odzieżową rewolucję w wojsku, głównie ze względu na wygodę noszenia i praktyczność koszulek.

Koszulka z krótkim rękawem znajduje się chyba w każdej szafie. Ten uniwersalny element odzieży ma mnóstwo zastosowań. Ponad 100 lat ewolucji (a nawet rewolucji): od białych koszulek, przez te farbowane na różne kolory, po dopasowane sportowe modele – koszulka nie próżnowała.

Pierwsze koszulki pojawiły się około 1900 roku i służyły przede wszystkim jako bielizna. Była to ciekawa odskocznia od znanych koszulomajtek i jak na tamte czasy stanowiła dużą innowację. Jednak noszenie bielizny na wierzchu nie zostało przyjęte z entuzjazmem, a w niektórych miejscach było wręcz zabronione.

Koszulka w armii i na ekranie

Koszulka w kształcie litery T zaczęła pojawiać się także w amerykańskiej armii. Jako pierwsi założyli ją marynarze w amerykańskiej marynarce wojennej, co przełożyło się na odzieżową rewolucję w wojsku, głównie ze względu na wygodę noszenia i praktyczność koszulek. Żołnierzom wojsk lądowych tak przypadły do gustu nowe koszulki, że przywieźli je później z sobą do domu.

T-shirty zaczęły pojawiać się także w filmach, co sprawiło, że stały się one niebywale popularne. Marlon Brando i James Dean pokazali że jest to ubranie dla prawdziwych mężczyzn, a zestawienie koszulki z krótkim rękawkiem z jeansami stało się kultowe.

Koszulka z nadrukiem – nowy nośnik informacji

W 1948 roku na koszulkach zaczęły pojawiać się nadruki. Pierwsze z nich to hasła, mające na celu zachęcić głosujących, aby wybrali Thomasa Deweya’a na prezydenta. Z czasem poza hasłami pojawiały się ilustracje i logo. W latach 60. nastąpił kolejny – wynaleziono rewolucyjny atrament plastizol, dzięki któremu nadruki były bardziej wytrzymałe. Na koszulkach zaczęto umieszczać loga marki, hasła antywojenne – niemalże wszystko. Na ulicach można było zobaczyć t-shirty ze śmiesznymi rysunkami, tuż obok poważnych i odważnych sloganów.

Lata 90. przyniosły fale koszulek z nazwami zespołu, noszonych przez wiernych fanów, a T-shirt stał się nieodłączną częścią mody. Narodziły się ikony – koszulka z ustami zespołu The Rolling Stones, twarz Che Guewary, czy też uśmiechnięta mordka Myszki Mickey. Wraz z nadejściem internetu rynek koszulek z nadrukiem przeszedł na kolejny stopień wtajemniczenia.

Koszulki z nadrukiem dla pracowników

Dziś nosimy koszulki z nadrukiem nie tylko na co dzień, ale i podczas treningów, czy też w zakładach pracy. Ze względu na ich praktyczność, wygodę i niską cenę powszechnie . Firmy dbają o identyfikację wizualną, pokazując jedność pracowników koszulkami z nadrukiem logo. Dodatkowo przyciągają wzrok, dlatego sprawdzają się podczas wszelkiego rodzaju targów i spotkań firmowych.

Informacje dodatkowe

rozmiar

XS, S, M, L, XL

Może spodoba się również…